keskiviikko 9. heinäkuuta 2014

Uiminen

Olis joo tosi nastaa näillä keleillä. Menisin ympäriinsä ku maitovalas. Paitsi ettei väri enää sovi. Paitsi ehkä vähän persaukkeesta. Leikkisin meritähteä ja saukkoa vuorotellen, välillä kultakalaa.

Siis joo jos olis vet. Ai nii mut täähän on rantatontti. Ainii se laituri :(

Vesi on noin kolme metriä alempana kuin normaalisti. Joten laiturin ekat kellukkeet "tukevasti" liejupohjassa. Pari viimeistä pätkää ja ponttooni tukevasti rannalla, odottamassa jäiden tuhojen korjausta.

Jos hyppäisi (mitä ei suositella) laiturin tynkänokalta mereen, olisi vettä ehkä hyvällä tuurilla mun napaan. Ja olen siis lyhyttä mallia. Jonka jälkeen sitä olisi kaulaan asti. Koska uppoisin haaruksia tai persettä myöden pohjamutaan. Ja siinä pysyisin.

Lieju on myös täynnä kaisloja, joten pahoilta viiltohaavoilta ei välttyisi. Eli rantaa pitkin kävellen ei tästä uimaan pääse. Ja piste.

Tässä pari päivää olen huokaillut tukevasti uimista ja sen ihanuutta. Olen jopa alentunut lahjomaan Gargamelia, tai siis lupaillut mitä kaikkea kivaa tapahtuu jos pääsen uimaan.

Tänään sai jo veneen veteen. Kun hänen kaverinsa tuli ja lähtivät kalastamaan. Yhtään merenelävää ei kyllä tullut. Enkä sitä uskonutkaan näillä keleillä.

Olen sitten vaan nautiskellut auringosta ja kylmästä kuoharista.

2 kommenttia: