perjantai 17. marraskuuta 2017

Hjullu stalkkeri Part 2

Hetken aikaa ollu jo rennommalla mielellä töissä. En oo kyylänny jokasta ovesta tulijaa,"peloissani". Tai jotain siihen suuntaan.

Mutta nyt pomppas. SE on sitten käynyt mun töissäni!  Perzkeles! 

Moukan tuurilla mulla ollu sinä päivänä arkivapaa,  mutta silti hei!!!!!  Hjullulla ei ole mitään asiaa sinne.  Jos on pakko saada sen kaupan tuotteita,  niin tilatkoon netin kautta.  Onhan se senkin jo tehnyt. 

On siinä Hjullulla pokkaa käydä kaupassa,  missä on töissä nainen kenen miehen kanssa petti.  Mitä se kuvittelee saavuttavansa tällä toiminnalla?

Edelleenkään mä en ole häntä tavannut.  Ainakaan tietääkseni. Ja mielellään en tapaakkaan. IKINÄ!!!! 
Raukka kuvittelee mun antaneen Gargamelille anteeksi,  ja ottaneen sen takas.

Ei Edelleenkään!!!!


2 kommenttia:

  1. Hmm.... mä olen aivan pihalla. Lienee parasta että mä tulen huomenna takas ja luen noita vanhempia postauksia kun tässä on vielä näitä paimentolan juttuja hoidettavana.

    Mukavaa ehtoota kuitenniin! ♥

    VastaaPoista
  2. Sulla on tainnu jäädä jotain väliin :) älä sure, niin mullakin

    VastaaPoista