maanantai 19. toukokuuta 2014

Esittelyssä mun paikka kesäisin

Eli tuttujen kesken pekonilava.

Valmistui loppukesästä 2012. Ja wau on ollut käytössä. Gargamel väitti tätä rakentaessaan minun voivan turvallisin mielin ottaa aurinkoa kunnes nahka rullaantuu. Luulen kyllä, minun tepasteluni pisin pihaa non stop auringonottona häirinneen häntä. Tai sitten nuo naapurit, jotka sitkeästi leikkaavat nurmikkoa tontin rajojen tuntumassa, häiritsivät hänen rauhaansa.

Tai kuten viime kesänä, naapurin vanha pieru joka toi postin minulle käteen eikä talon nurkalla olevaan postilaatikkoon. Hassua miten sillä on asiaa tänne, juuri silloin kun Gargamel ei ole pihalla tai paikalla. Hmmm :/

Mutta itse asiaan.

Tänään öljytty ja eilen hiottu



Alla mäntyjen jalat. Vasen laita avautuu ketjujen varaan n 20 cm. Koska aurinko ei loppukesästä paista enää suoraan yläpuolelta.



Näkymä meren puolelta. Ikkuna myös avautuu. Mikä on tuiki tarpeellista, koska auringon paahtaessa tuo on kuin sauna.


Ikkunapääty myös niin korkealla, että pitää nähdä vaivaa kurkkiakseen. Sivuseinät myös tarpeeksi korkeat, ettei terassilta seistenkään näe sisälle.

Joten tuolla vietän aurinkoiset hetket kanssa sudokun tai hyvän kirjan.

Siellä ollessani kukaan ei tule pyytämään mitään. Aivan kuin en tontilla olisikaan.

7 kommenttia:

  1. Siis oikeesti, sulla on oikeesti tollanen. Oot nähnyt paljon vaivaa tehdäkses noin pro-tason majan. Voi vitsi. Rispekt. Vaikka en kyllä uskois, jos en kuvia näkis. Siis voi että, sun on pakko olla todella mielenkiintoinen ihminen! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. S'oot niiiiiiin oikeessa. Hoka on todella _mielenkiintoinen_ ihminen :D

      * kääntyy ja juoksee karkuun niin maan pirskuleesti ennen kuin tuo Hoka heittää mua jollain *

      Poista
  2. Mielenkiintoinen on hyvä ilmaisu.
    Suurimmaks osaks äijä ton rakensi ja mä niinku avustin. Ku oon ottaas aurinkoo, en häiritte sen tekemisiä.

    VastaaPoista