lauantai 28. kesäkuuta 2014

Mopo lähti keulii

Taas kerran, niinkuin meillä Merenäärelässä on tapana.

Rauno tuli Gargamelin kaveriksi korjaamaan terassin rappusia. Melkiist kolme päivää meni ja siinä on nyt terassin laajennusosa. Niin ja ne uudet rappuset kans. Että näin ne projektit laajenee.

Mä alotin ulkokäymäläosaston ehostuksen. No sekin sit repes käsiin kun G tuli auttamaan katon paikoilleen nostamisessa. Mä kun olin jo mielestäni valmis. Olin sitten väärässä. Mun pikku projekti venys yhellä lisäpäivällä.

Mut nyt on paneloitu seinät ja nostettu koko laitos korkeemmalle ja suoristettu. Kattokin nousi n 30 cm korkeemmalle. On laatotettu ja sepelit levitetty. Löytyy takkikoukkua ja koristelistaa.

Ja se tärkein. Siellä on myös amppelimansikkaa. Ku en mä löytäny tyhjään amppeliin pihalta mitään kukkasia, niin kävin pellosta kaivamassa pari ylimäärästä mansikkaa purkkiin.

Sitten kun saan laatikon (vihdoinkin) maalattua, niin käyn läästimässä loput huusiin.

Vielä tarttis terassin kaide korjata ennen keskiviikkoa ja marttakerholaisten kokoontumista. Ja se laatikon pirskale kans.

Jos mä ensteks alkuun otan pikku päikkärit.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti