maanantai 9. kesäkuuta 2014

Uusi ovikello

Ja toimiva ennen kaikkea. Sellasta ei oo tässä kämpässä ollu kohta pariin vuoteen.

Asia ilmeisesti häiritsi Gargameliä, koska sain viikonloppuna uuden plimplomin. Eikä oo ihan peruskauraa. Masiinassa valmiiksi 32 biisiä, joista suurin osa sopii joulun aikaan. Ei siis kesäisiä. Ja siihen saa ladattua lisää kappaleita. Hän oli ladannut muutamat lempparini siihen. Joten eikun tökkimään kelloa.

Mihin tää maailma on menossa kun ovikellokin on noin teknistä hässäkkää? Tästä ei hyvää seuraa.

Mulle kelpais hyvin vaikka narun päässä oleva tiuku. Olin hyvin tyytyväinen ovikellottomuutenikin. Varsinkin virpomispäivänä ja jehovien kierroksen aikaan. Olin kyöninä jättänyt rikkinäisen plimputtimen ulos, ja sitä ovat painelleet. Eikä mun rauha oo häiriintyny.

Toki kaikki tutut tiesivät ja hakkasivat ovea. En mä niin erakko ole. Vielä.

Välillä (aika usein) kaipaan viiden hehtaarin tonttia, jonka keskellä talo. Mistään suunnasta ei näkyisi naapureita. Tontin ympärillä kunnon aita ja raja täynnä karhunrautoja. Ne kävisin kokemassa n kerran viikossa. Sais olla rauhassa.

2 kommenttia:

  1. Vihdoinkin joku joka ajattelee tontin hyötykäyttöä! Juuri tuolla tapaa kun sais asumisensa järjestettyä niin olisin todella tyytyväinen.
    Hienoja ovat nykyajan himmelit ja mun täytyykin valistaa sun naapuruston muksuja että nyt soi Hogathalla viimeisimmät biisit joten käykäähän kilkuttelemassa :D

    VastaaPoista
  2. Vaikka valistaisit, tuskin tulisivat soittelemaan. Ja parempi niin.

    Juu tollanen asumismuoto sopeis parhaiten mun muodoilleni. Ja sellasta omavaraisuutta siihen kans. Ettei tarttis liian usein kaupas käydä.

    VastaaPoista