lauantai 16. elokuuta 2014

Väsy

Tiiättekö sen tunteen, että joku ihminen imee kaiken elämän ulos? En ny tarkota vampyyria tai muuta sellasta. Vaan henkilöä joka on niin raskas, että sen jälkeen oma takki aivan tyhjä.

Eilen mun takkini tyhjeni hihoja myöten. Normaalisti olen positiivinen ja jaksan. Mutta viiden ja puolen tunnin jälkeen erotessa, toinen kyselee jo voisko seuraavanakin päivänä tehdä jotain yhdessä. Huoh. Juu ei sovi, aion hakata kirveellä vasemman käteni irti.

No en kai. Ois hankala kutoa yhel kädel. Mut tollasessa tilanteessa oon tosi surkee keksimään tekosyitä.

Ja mul on inspiraatio hukas. Siks varten kävimme eilen lankakaupas. Et saan hiplata ja inspiroitua. Normaalisti aivan loistava taktiikka. Eli toimii joka kerta.
No ei kai toimi, ku vieres huokailee elämänhalunsyöjä.

Ei inspiraatioo, ei edes hillitöntä tai vähemmän hillitöntä himoa mihinkään lankaan. Ei idean poikastakaan. En o ikuna tullu lankakaupasta niin masentuneena ja tyhjänä ulos.

Mun pitää joko vältellä tätä henkilöö kokonaan, tai vaan max 30 min kerrallaan.

Mitä jos mun elämänhalu ei tuu takas enää koskaan? Taidan hakee jätskiä.

6 kommenttia:

  1. Elin kuusi vuotta tälläisen energiasyöpön kanssa, joten tiedän tunteen :).

    VastaaPoista
  2. Voi KÄÄK!
    Sul oli varmaan villasukatkin imetty tyhjiks.
    Mä yritän nyt tätä välttelytekniikkaa.
    Kotona sain sitten puolenyön jälkeen onneksi pienen inspiksen. En oo sentäs ihan rikki.

    VastaaPoista
  3. Koita kestää!!!
    Keskiviikkona saa joukkovoimaa ja torstaina mä lupaan sulle nauruterapiaa. Sitä paitti Pätkä & Yrmy tulee tänään (?) illalla sulostuttamaan sun elämääs.

    VastaaPoista
  4. Mä niin odotan keskiviikkoa ja torstaita. Laitankin kameran akun het lataukseen.
    Pätkä & Yrmy meni Saareen. Tsihii. Ja Pätkä soittaa sul koht.

    VastaaPoista
  5. Sympatiat sulle koska lähisukulaisiini kuuluu tyyppi jonka suurimpia katkeroitumisen aiheita ovat mm. Björ Wahlroosin saamat EU - tuet, se ettei hän pääse eläkkeelle (jätkä on alle viidenkymmenen) ja se ettei sinkkumiehille ole myynnissä 50gr;n siivumakkara -tai juustopakkauksia. Ei mitään argh kun aaaarggghh!

    VastaaPoista
  6. Tosiaan aaaarrgghhh!!
    Tää tyyppi rakastaa analysoimista ja käy läpi kaiken mitä sen elämässä tapahtuu plus tietenkin kaiken mitä sille puhuu.
    En taas ollutkaan tajunnut kuinka pazkaa mun elämäni on ja olen täysin itsetuhoisessa suhteessa. Näin aluks. Onneks palautti mut maan pinnal ku tunsinki itteni jo onnelliseks.

    VastaaPoista