keskiviikko 31. joulukuuta 2014

Ai juhlia tarttis

Tällä hetkellä ollaan mökillä. Tai siis mä olen yksin, koska Gargamel lähti ihan vaan "pariks" tunniks töihin. Näin on ja mä osaan luistimilla piruetin. Niille jotka ei tiedä mun taitojani, niin tuo edellinen ei ole totta vaan sarkastinen kommentti.

Siitä huolimatta. Kaukaisuudesta kuuluu pienesti hälytysajoneuvon ininää ja jotkut HeikkiEenot ja HelmiSylvikit paukuttelee papatteja. Tuosta veden yli kun ääni kantaa hyvin.

Pihalle lyhtyihin sytytetty 21 kynttilää. Takassa palaa tuli. Padan vesi on kuumaa ja kiuas odottaa vielä sytyttäjää.
Aion nautiskella lopun valkkaripullosta. Joka aloitettu jo edellispäivänä siis. Mahtaako olla mennyt jo huonoksi. Niin piti avata juhlan kunniaksi kuohuvaa, mutta viitsikö sitä sitten yksin. Gargamel kun ei ymmärrä tuollaisen hyvän päälle. Naisten suhteen sillä onkin parempi maku. Minä siis.

Eilen töihin lähtiessä metsätien ylitti kiireisesti peura. Ja Gargamelin kävellessä takaisin mökille, oli nähnyt vielä viisi lisää. Olivat kuulemma poistuneet pelipaikalta.
Tuossa näköpaikan ja mökin välissä on linnuntietä n 30-40 metriä väliä. Aikaisemmin nähty peuroja tuon ison mäen toisella puolella pellon reunassa. Näköjään tämä hakkuualuekin kelpaa heille.

Jospas tekiskin kuuman minttukaakaon ja syventyisi toviksi joulupukin tuomaan kirjaan.

Oikein hyvää ja antoisaa uutta vuotta kaikille! Varotaan niitä silmiä ja muita ulokkeita kans!!

2 kommenttia:

  1. Pusuja joiden myötä haluan toivottaa sulle ja Gargamelille oikein hyvää ja antoisaa vuotta 2015!

    Sekä hellä tukistus kun et ole huomauttanut että sä olit poissa listalta - minen oikeesti aina huomaa tarkistaa ja sitä en tajua että miks blogger jättää sut pois noiden vaihtojen yhteydessä. Tyhmä blogger.

    VastaaPoista
  2. Bloggerilla on selkeesti huonompi maku kuin Gargamelilla ;)

    Ei sitä aina huomaa kaikkea. En edes minä.

    Ens vuonna sitten vanhat ja uudet kujeet kehiin.

    VastaaPoista