maanantai 30. lokakuuta 2017

Mulla on oma stalkkeri, uhka vai mahdollisuus

Totta se on.  Mun elämäni on niin pirskatin "mielenkiintoista" tai jotain.  Enemmän taitaa olla se tai jotain.

Tää stalkkeri,  myöhemmin tekstissä pelkkä hjullu (helpompi kirjoittaa sekä totta)  seuraa mua netissä,  mistä vaan löytää,  sekä työpaikan kautta.  Ainakin työn nettisivuilla.  Vielä ei ole mun töihin naamaansa  tuonut.  Tai jos onkin,  niin en ole silloin ollut vuorossa.

Tämä hjullu on se kenen kanssa Gargamel  petti mua.  Heille on jo tullut ero,  ja nyt epäilee minun huolineen pettäjäpazkan takaisin. Joo ei tule tapahtumaan!!!!

Aluksi hjullun vaaninta hymyilytti, nyt ei enää.  Minulle on selvinnyt,  ettei hjullun pääkopassa ole kaikki ruuvit momentissa,  kaikki Hiawathat kanootissa,  kaikki matot lattialla,  kaikki muumit laaksossa,  kaikki valot päällä,  ja tajusitte varmaan mitä ajan takaa tässä näillä vertauksilla.

On ilmeisesti helpohkosti käsiksi käyvä,  uhkailee ja käyttäytyy kuten toteuttaisi uhkauksensa. Onneksi töissä en ole koskaan yksin.

Toisaalta en ole helposti pelästyvää sorttia, mutta mistäs sitä tietää miten erilaisissa tilanteissa käyttäytyy.

Mutta,  en aio tämän hjullun takia muuttaa elämääni tai itseäni.  Huvittavinta on,  että minä olen se kärsinyt / syytön osapuoli tässä jupakassa  ja sitten minua vainotaan.

Jos näen,  niin osoitan sormella ja nauran päälle!!  Hah Hah haa!!!!


2 kommenttia:

  1. Voi vimpula! Vakava asia oikeesti eikä pitäis nauraa, kun ei noista hulluista koskaan tiedä, mutta vähän silti kyllä naurattaa, ehhohhee, että joku pettää ja sitten saa tollasen crazyn siitä kumppanikseen, varmaan kannatti vai mitä.... Ja sitten tosiaan vielä toi, että syytön osapuoli saa sen hullun peräänsä. Ei oo tosiaan kaikki muumit laaksossa. Mutta toivottavasti ei tosiaan ala olla tuon suurempaa haittaa. Suosittelen todellakin nauramista päin naamaa, jos sattuu näkymään...

    VastaaPoista
  2. Ihan muutamaan otteeseen olen kanssa nauranut, että mihin pazkaan kätensä lykkäs. Sitä sai mitä halusi.
    Varovainen aion kyllä olla. Kun ei niistä hulluista koskaan tiedä.
    Ja nauran päälle!!!!

    VastaaPoista