sunnuntai 20. joulukuuta 2015

Muistattekos poijjaat kun ennen....

Muinoin oli kirjeenvaihtokavereita. Siis tyyppejä ketä ette välttämättä olleet ikinä nähneet omin silmin. Joku sellainen, jonka kirjeenvaihtoilmoituksen olit löytänyt Mustanaamion etsii kirjeenvaihtokaveria palstalta. Tai jonkun muun säännöllisesti ilmestyvän sarjakuvalehden sivulta. Niitähän oli isot palstat ilmoituksia täynnä.

Tai olitte saaneet nimen ja osoitteen muutamalla pikkuseikalla höystettynä koulusta. Että oli hienoa, kun pystyi sanomaan olevansa ulkomaisen kanssa kirjeenvaihdossa. Nyt kuullostaa pikkuisesti kuin muistaisin Helsingin olympialaisetkin omin silmin nähtynä. Juu en ole niin antiikkinen.

Mutta kuinkas moni vanhempi antaisi näinä päivinä esim Anni-Helmin 10 v laittaa ilmoituksensa lehteen missä osoite ja muita tietoja harrastuksista.


6 kommenttia:

  1. No ei varmasti kukaan! :D
    Niin ne vaan ajat muuttuu ja se on sääli kun kaikki on nyt täällä perkeleen netissä. Se on kohta niin että postiluukusta kolahtaa kirjeenä vain laskut ja nekin skeptikoille (kuten minä) jotka eivät usko e-laskujen ihmeelliseen voimaan.

    Anni-Helmi 10v... :D :D

    VastaaPoista
  2. Niin, ja jostain syystä sä et päivity Talag'h Malarissa, tämänkin huomasin syötteessä jotta oletkos rukannut elikkäs säädellyt jotain asetuksias?

    VastaaPoista
  3. ...jaaa minä taas. Kyllä sä päivityt eli vika tais olla mun omissa langoissani :D

    VastaaPoista
  4. Tuo Hekla on mun it-vastaava. Eli minä en säätönuppeleihin koske. Tuskinpa on siellä mitään käyny sörkkimässä.
    Tai mistäkös sitä tietää.

    Jos Hekla haluu elää vaarallisesti. Eilenkin hipoissa seisoi mun vieressä ja laski mun uudesta kuontalosta harmaita hiuksia. Mukamas löysi kaks.
    En mä sit raaskinu sanoo todellista lukuu. Onkohan sillä jo harmaakaihi kun vaan kaks löysi?

    VastaaPoista
  5. Ensinnäkään Anni-Helmi ei ole vielä 10v. Sitten joskus kun on (vajaan 10v kuluttua), saattaa tuo antiikkinen manuaaliviestintätapa olla taas muotia. Mistä sitä tietää ;)
    Ja ei, Hokan asetuksia ei rukkaile kukaan muu kun iso-G :D :D
    Siis ei ole blogin asetuksia rukkailtu missään vaiheessa millään tavalla, ihan oletusasetuksilla kulkee.

    Ja jos huomasit, niin mulla ei hipossa ollut silmäprillejä mukana. Selittää miksi näin niin vähän harmaata. Toisaalta, siinä porukassa yksi tai kaksi harmaata ei ole vielä yhtään mitään :D :D

    VastaaPoista
  6. Juu muutamaa poikkeutta lukuunottamatta harmaa oli hippojen pääväri ;)
    Iso-G tsihii!!

    VastaaPoista